Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Johanna Mårtensson - 1 januari 2014 15:39

Har du några nyårslöften?
- Yezz

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, eller min kusin

Vilka länder besökte du?
- Åland, Italien

Vilka är dina bästa minnen från 2013?
-sluta nian
-sommarlovet
-kläppen & åre
-Italien
-Åland me klassen

Vad var din största framgång 2013?
- ja..bra fråga..

Bästa köpet?
- Min dator

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat & fika

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ohja, mina vänner!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
- Hey Brother, Wake me up, Uncover, little things, finns väldigt många!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Vissa dagar har jag varit väldigt deppig, men för de mesta har jag varit glad!

Vad önskar du att du gjort mer?
- Varit mer nöjd med mig själv, inte gämgört mig me andra så mycke..

Favoritprogram på TV?
- fan va svårt..jag vet inte kollar inte så mycke på tv.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
- Jag å nåra kompisar fikade efter skolan å hade de mys

Den bästa nya personen du träffade?
- Alla nya härliga personer på gymnasiet, å Arvid

Vem saknar du mest just nu?
Arvid helt klart..saknar han som fan

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
- min klädstil? Har väll en ganska tråkig stil..typ jeans å ett linne å hoddie tröja på de, de är 100% jag.

Av Johanna Mårtensson - 1 januari 2014 12:08

Nyår igår va super kul, vi åt jätte god mat å allt va toppen!
Vi gick ner till en brygga lite före tolv, å jävlar va alla sköt överallt. Är inte ett jätte stort fan av fyrverkerier så stog bakom alla för trodde jag skulle dö...
Fick inte de smset jag ville men förhoppnings vis kommer de lite senare..
Jag å Sofi va fett taggade, å tror att de här kommer bli de ett as bra år!
Hoppas ni hade de jätte kul igår,
Pusspuss

Tyckte de va fint att gott nytt år smset kom me

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards