Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Johanna Mårtensson - 11 januari 2014 23:29

Eftersom de har kommit så mycke snö bestämde jag å nåra kompisar att va ute typ hela dan, va svin kallt men de funka.
Sen vid 6 tiden gick jag till Johanna å träffade Tove å Tilde där, gjorde en chiladas, så jävla god den va.
Sen åt vi Ben & Jerrys till efterrätt å såg på Shreck...tror inte jag hade sett den faktist..
Imorn så får vi se vad som händer har inget planerat, Arvid kommer ju hem så om vi hinner ska vi träffas, hoppas på de!
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 11 januari 2014 11:09

När jag vaknade i morse var de helt fullt me snö överallt..måste varit snö storm i natt eller nått..
Idag vid typ 18 eller nått ska jag på tjej middag så de ska bli jätte mysigt.
Tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra..kanske ska träffa nåra kompisar.
Hos Ottilia igår va de jätte kul, jag spillde dock ut coola överallt..och sen så hällde jag å Sofia ut all grädde, lyckat. Å jag hade så jävla mycke energi vet inte va den kom ifrån..
Hoppas ni får en bra helg!
Pusspuss

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards