Alla inlägg under januari 2014

Av Johanna Mårtensson - 20 januari 2014 21:18

Har mått så illa de senaste dagarna å jag har ingen aning om vad de kan va..men nästa vecka ska jag till doktorn å kolla upp de.
Idag va de måndag igen..dagen har varit stört seg, men de är alla måndagar..
Vi ska göra en kortfilm i grupper å min grupp spårade ju ur. Ska ha nån som styckas till döds å jag vettefan.
Slutade halv fyra å tog bussen hem en timme senare.
Hoppas den här veckan går fort nu..pusspuss

#sant

Av Johanna Mårtensson - 19 januari 2014 19:20

I helgen har jag inte gjort nå jätte annorlunda, har varit hos Arvid från lördag till söndag.
Vi såg mest på film å mös.
Gjorde en jätte god smoothie oxå, eller ja Arvid gjorde den å jag spelade musik men den blev ju god varje fall.
Såg på transformers 1 idag, älskar väll inte dom filmerna men de va rätt så bra faktiskt.
Jag skulle verkligen bara vilja göra om helgen å inte gå till skolan imorn men så blir de inte...
Hoppas ni har haft en grym helg!
Pusspuss

Längtar som fan till sommaren!

Av Johanna Mårtensson - 17 januari 2014 17:39

De här har varit värdens segaste vecka..vet inte varför den gått så långsamt. Men nu är de helg varje fall.
Mådde bättre idag så jag tog mig till skolan, hade sovmorgon till 12.35 å de behövdes verkligen har varit så trött hela veckan.
Hade foto sen åkte jag hem så de gick rätt fort, idag ska jag bara va hemma å tah de lungt, sen får vi se vad som händer imorn, ska nog sova hos Arvid om jag mår bra.
Pusspuss

Så jävla söt bild

Av Johanna Mårtensson - 16 januari 2014 17:10

Skolan igår gick ganska snabbt, efter skolan träffade jag Arvid å efter vi hade väntat på bussen en evighet kom vi äntligen hem.
Vi kollade mest på Paradise Hotell å tog de lungt.
Idag på morgonen mådde jag sjukt illa, men jag åkte in me Arvid till stationen å sen tog jag första bussen hem igen. Så har sovit sen dess typ.
Hoppas ni mår bra, pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 14 januari 2014 19:13

När jah vaknade imorse var jag verkligen inte taggad på nått..ville typ gräva ner mig i sängen igen.
Men de släppte som tur va sen!
Hade estetisk kommunikation på morgonen vilket brukar va kul, men idag va de as tråkigt..satt bara å skrev.
Slutade halv två så jag Hanna å Sofi fikade på storken, så mysigt å bara sitta å snacka.
Jag å Sofi satt kvar där ett bra tag, å bara pratade, vilket va skönt å bara släppa ut allt man har tänkt på, vilket va en del..haha.
Nu sitter jag försöker med nv, imorn sover Arvid här så skriver nog inget då.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 13 januari 2014 19:52

Började me idrott, zumba på actic jag kan verkligen inte dansa med en spegel framför mig, ser ut som en stel jävla pinne. (Kan inte dansa annars heller..)
Sen hade vi nv, vilket inte är mitt favvo ämne men vi slutade tidigare så jag å Sofi sprang till bussen så jag skulle få hinna träffa Arvid.
Så de gjorde min dag å få träffa han, va så sjukt länge sen förra gången..tre å en halv vecka?
Träffade Kajsa sen å tog bussen hem me henne.
Pusspuss

Vilken jävla lättnad, va 99 % säker på att jag skulle få F.

Av Johanna Mårtensson - 12 januari 2014 22:12

Den här dagen har verkligen segat sig fram, har kännts som att den har pågått alldeles för länge nu.
De har verkligen inte varit en av dom bästa dagarna, Arvid å jag han inte heller träffas på grund av olika andledningar.
Men men, imorn på idrotten så ska vi dansa på actic..får väll hoppas att de går bra.
Hoppas ni haft en bra helg!
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 11 januari 2014 23:29

Eftersom de har kommit så mycke snö bestämde jag å nåra kompisar att va ute typ hela dan, va svin kallt men de funka.
Sen vid 6 tiden gick jag till Johanna å träffade Tove å Tilde där, gjorde en chiladas, så jävla god den va.
Sen åt vi Ben & Jerrys till efterrätt å såg på Shreck...tror inte jag hade sett den faktist..
Imorn så får vi se vad som händer har inget planerat, Arvid kommer ju hem så om vi hinner ska vi träffas, hoppas på de!
Pusspuss

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards