Alla inlägg under december 2013

Av Johanna Mårtensson - 12 december 2013 08:20

Igår va vi i Stockholm me klassen å några till klasser. Vi skulle kolla på Grillska huset efter som vår skola heter Grillska nu..
Sen så gick vi till fotografiska, jag tyckte väll inte de va de direkt roligaste museet men.

Idag har jag matte prov, pluggade som fan igår men kan fortfarande inte allt..så känner mig ganska nervös men de får gå som de går.
Bara jag får E på de här är jag nöjd.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 10 december 2013 08:06

Sitter på bussen som va en kvart sen..så får väll åka bussen till skolan själv med treorna typ.
Har foto kommunikation första lektionen, hatar läraren för han hatar mig kan jag lova..
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 10 december 2013 07:18

På idrotten igår hade vi handikapps idrott, va jätte kul! Fast jag, Sofi, Jonna å Moa vi va så jävla dåliga, vi gjorde inte ett enda mål..men jag å rullstolar går inte ihop riktigt så.
Sen hade vi engelska å slutade halv fyra.
Åkte hem å försökte plugga till matte provet..gick åt helvete.

Idag ska jag kanske gå på nån matte hjälp..får se hur de blir.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 7 december 2013 22:21

I fredags så gick först brandlarmet efter en halv lektion..så vi fick stå mitt ute i snöstormen å frysa ihjäl. Alla trodde de fakstikt brann på riktigt, för brandbilar kom å de tig sjukt lång tid innan vi fick komma in. Men de visade sig att de va några barn som bakat peppar kakor å misslyckades...
Sen så fick gick vi tillbaks till lektionen tills våran lärare kommer å säger att vi slutar pga snön, så vi slutade vid elva! Jag å Sofi åt på subway å stack sen till Fyris för att träffa Arvid å William.
Herregud den skolan är helt stört stor...jag å sofi kom på riktigt vilse.
Sen så åkte ju Arvid å Jag hem hit å hade de mys å gjorde den äckligaste maten nånsin..de vart kaoz.

Idag åkte vi till Musikens hus å kollade på dansuppvisning. Jag, Arvid å William satt på 4:e raden å kollade, Sofis grupp va helt stört bra, (sofi va ju bäst dårrå ;) (vet att du ser de)
Min lilla syrra va ju oxå bra!
Nu sitter jag me min värme påse å tänker fan åka in till doktorn imorn å kolla vafan som är felet me min mage..har ju ont hela tiden.
Pusspuss

Kock..

Snöstorm på riktigt...

Av Johanna Mårtensson - 5 december 2013 20:13

Fredag imorn, shit va snabbt veckorna går!
Ah idag va jag ju i skolan, matte å svenska jävligt drygt. Men efterskolan så fikade, jag, Sofi, Moa å Pelle på storken så de va jätte mysigt.
Imorn så blire so å foto då vi ska in till stan å ta kort på människor så de blir väll helt okej.
Sen så träffar jag Arvid på stan å vi åker hem till mig å sover här. Sen blire dansuppvisning på lördag då jag, Arvid, William å Moa ska se Sofi dansa är super taggad! Sen ska min lilla syster dansa oxå så de blir bra.
Nu ska jag nog äta nått..å förhoppningsvis få igång vårt internett som legat nere idag..så jag känner mig lite handikappad för kan knappt göra nått..
Pusspuss

De snöade faktiskt idag, inte för att den stannade på marken men ändå!

Av Johanna Mårtensson - 4 december 2013 20:08

I måndags va de lasergame, de va as kul! Mitt lag va väll inte de bästa men vi körde fan mot alla killarna..så vi gjorde de bra tycker jag.
I tisdags hände de inte så mycke va bara i skolan å gick på stan me Moa efter å höll på att dö annars så.

Idag, onsdag, så har jag å Arvid varit tillsammans i en månad så grattis till oss, älskar dig.
Så träffade Arvid efterskolan lite snabbt, sen har de inte hänt så mycke mer.
Pusspuss

Så jävla coola

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards