Alla inlägg den 12 december 2013

Av Johanna Mårtensson - 12 december 2013 21:35

Matte provet gick bättre än jag trodde fakstikt, satt nästan längst i klassen men jag kollar alltid igenom provet typ tre gånger innan jag lämnad in oxå..å gillar att sitta tills tiden är slut..
Sen hade vi svenska såg på nån film å spelade spel.
När jag kom hem har jag bara pluggat till so, eller ja försökt..pratade Skype me Arvid ett tah oxå.
Imorn så slutar vi elva så jag och Sofi ska handla julklappar, åh sen sticker Arvid hit, ska nog baka pepparkaks hus...mys.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 12 december 2013 08:20

Igår va vi i Stockholm me klassen å några till klasser. Vi skulle kolla på Grillska huset efter som vår skola heter Grillska nu..
Sen så gick vi till fotografiska, jag tyckte väll inte de va de direkt roligaste museet men.

Idag har jag matte prov, pluggade som fan igår men kan fortfarande inte allt..så känner mig ganska nervös men de får gå som de går.
Bara jag får E på de här är jag nöjd.
Pusspuss

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards