Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 16 augusti 2014 12:38

Just nu sitter jag och njuter av den sista sommarlovs solen, eftersom att jag kollade på väder apparna och såg att de ska vara dåligt väder imorgon :(
Så passar på nu, satt tio minuter max i shorts och linne och när jag gick in hade jag fått en as ful rand så bikinin fick åka på istället, trodde inte solen var så stark nu..

Måste dock städa mitt rum eftersom att vi får gäster vid fem tiden, mina vreta polare kommer hit på kräftskiva. Inte för att jag är ett jätte stort fan av kräftor men att få träffa dom är alltid lika kul!
Så ska ställa upp ett tält på trädgården snart i think.

Uppsala peace party igår var jätte kul, älskar när de händer saker i uppsala!
Hade jätte fint sällskap oxå och träffade några av mina kompisar där oxå så en klart lyckad sommar kväll (eller sen sommar kanske de är nu..)
P&K

Rebecca och Fiona igår

Storbagarn

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards