Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 29 augusti 2014 17:44

De är äntligen fredag, veckan har gått riktigt snabbt faktiskt men kunde inte vara gladare för att slippa skolan nu i två dar, att få sova på morgonen kommer bli heaven <3

Snackade med syven idag och hans ord gjorde de inte lättare snarare svårare..är ju som ni nog vet 97:a så han ville snacka om möjligheterna till att börja tvåan istället för att gå om ett år, chanserna var små att det skulle funka men han ringde mig nyss och sa att de gick om jag ville..mer förvirrad nu än någonsin.
Så på måndag ska jag alltså ha bestämt mig vart jag ska gå, panic!
Gillar ju dock min klass mer och mer för varje dag så att lämna dom skulle vara rätt tråkigt...:/

Slutade vid två och tänkte då gymma med en kompis, blev inte så då vi stannade vid skåpen med några i klassen ett bra jäkla tag och planerade lite smått & gott ;)

Nu vid 6 tiden ska jag på bio med Sofi och ÄNTLIGEN (bättre sent än aldrig) se "the fault in our stars", kommer bli grymt besviken på mig själv om jag inte gråter, kommer känna mig så känslo lös..
Efter bion får vi se vad som händer ;)
P&K

Black&white

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards