Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 27 augusti 2014 20:54

Kom hem runt tolv tiden med bussen ,gjorde inget speciellt, vid sju tiden tog jag en promenad och träffade Tilde och Filippa ;)
Sen har Sofi suttit och snapat mig på sin (jävla) kladdkaka så var ju tvungen att baka nått jag med..så äppelpaj blev de, inte lika gott men vi har så otroligt mycke äpplen ute så nått måste man ju göra med dom.. ;)
Nu sitter jag framför idol och ska snart läsa min So klart..kom halvvägs, är sämst på att läsa nått och ta in de samtidigt, speciellt när jag inte är värdens störta fan av ideologier..
Hoppas ni haft en bra onsdag!
P&K

Av Johanna Mårtensson - 27 augusti 2014 11:56

Sitter just nu och väntar på centralen på att min buss ska komma, slutade 10.45 idag så ska inte klaga. Men är helvetes trött på att mina bussar aldrig går, mindre än en gång i timmen :))))
Bussar till typ Knutby och österbybruk kommer mycke oftare och tror fan de är fler som bor vreta (?) not fair.

Nog om de, idag hade vi endast matte och engelska så de va nice, blev såklart inte klar med matten efterbliven som jag är så får räkna klart de hemma...om jag tagit med mig matte boken som jag inte gjorde ser jag nu..fan (!!!) well well hon får väll döda mig sen då.
Har so läxa till imorn så ska ta tag i de när jag kommer hem, sen tror jag inte de händer så mycke mer, bara jag som slutat så får vara ensam hemma ett tag.
P&K

Snälla någon kom och ge mig mat, så jävla hungrig...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards