Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 26 augusti 2014 21:51

Jag har fått två frågor av två stycken som jag lovar att jag kommer svara på någondag här framöver, men måste vara när jag känner för att skriva nått längre annars blir de inge bra. Ville bara skriva de så ni vet att de kommer ;)
P&K

Av Johanna Mårtensson - 26 augusti 2014 20:38

Började dagen med historia, verkligen inte mitt favorit ämne men tycker alla lektionerna går så otroligt snabbt då jag hade tre timmars lektioner förut, så de är skönt!

Idrott efter de, så otroligt jobbigt, min kondition ligger verkligen på botten just nu.
Så ända sen dess har jag varit trött typ..slutade halv tre, väntade med några i klassen och tog bussen hem halv fyra.
Och har nästan alltid sällskap hem på bussen hem till Vreta nu förtiden, då alla slutar ungefär samtidigt, så de är skit nice att slippa åka själv.
Övningskörde lite när jag kom hem och nu sitter jag framför idol och tar de lungt.
P&K

Var några som köpte våran gamla båt idag så nu blev vi av med den ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards