Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 23 augusti 2014 12:37

Middagen hemma hos Johanna igår blev riktigt lyckad, blev tacos istället för enchiladas då de va mycke enklare att göra.
Hade tanken att gå ner till sjön och bada men de va ju så himla kallt i luften så vi hoppade den ideén..
Såg senare på filmen "remember me" haha asså herregud vilken sorglig film, fanns de ens någon gång när dom typ log i den och menade de? Blev så himla arg på allt som hände hela tiden, va nära till tårar på slutet.
Klart tips om ni är lite deppiga men är ni glada och vill fortsätta vara de..rekommenderar jag den icke.
Cyklade senare hem i mörkret, såg knappast vägen ush va obehagligt de va.

Idag är de varje fall lördag, har inga jätte stora planer direkt, ska till Kajsa senare ikväll och sova där tills dess får vi se vad som händer. Är dåligt väder så inomhus stannar jag nog, måste dock kanske cykla till Johanna oxå då jag glömde min laddare där till mobilen igår..
P&K

Bilder jag och Tilde tog igår ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards