Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 22 augusti 2014 17:51

Eftersom allt har varit nytt denna vecka så har den gått rätt snabbt, så första skol veckan, check.
Dagen idag va den bästa på hela veckan, börjar lära känna lite folk bättre och hitta (lite) bättre på skolan. Hade även psykologi oxå, verkar himla kul och läraren verkar skön.
Slutade halv ett och gick på stan med några från klassen för att försöka hitta lite saker till skolan, måste hitta ett block att skriva i för man får inte sånt längre.
Behövde oxå åka till min gamla skola för att lämna in nått brev som säger upp min plats där, träffade tjejerna från min förra klass då dom hade rast så de va trevligt.
Gick sen och handlade mat med Tilde till middagen ikväll, enchiladas blir de!
Hoppas ni får en trevlig fredag allihop.
P&K

Delade denna dricka med Tilde, och typ de godaste jag nånsin druckit!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards