Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 21 augusti 2014 22:30

Mitt mål just nu är att skriva två, minst ett inlägg om dagen så ska försöka med det nu.

Strax efter halv åtta gick vi ner till våran brygga och åkte runt med båten nere i sjön vid skaris, riktigt härligt och lagom varmt i luften. Så mer sånt innan de blir för kallt för de!
Har ju även börjat med övningskörningen nu, och måste bara säga att de är så jäkla roligt!!
Jävligt läskigt om man möter någon annan bil men känner mig typ fri, fastän pappa sitter där brevid och guidar mig genom allt. Klart värt att längta till ett körkort om nått år!

Nu ska jag se Paradise Hotell eftersom jag somnade till avsnittet igår.
P&K

Av Johanna Mårtensson - 21 augusti 2014 19:30

Va helt kaos i skolan när tvåorna och treorna kom idag, shiet.
Vi va så jävla vilsna och alla glodde som in i helvete.
Har haft matte typ hela dagen med en, förlåt, men sjukt efterbliven matte lärare asså äh kunde typ mindre än jag och då är de fan lite.
Träffade Tilde och Kajsa på bussen så vi bestämde att göra mellis hos Tilde istället för att alla skulle äta själva ;)

Imorn slutar vi tidigt och sen ska jag på middag med mina tjejer i vreta!
P&K

80% av tiden i skolan

Min tröja gick sönder i skolan så bestämde att vara lite kreativa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards