Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 20 augusti 2014 17:27

Dagen gick mest ut på att typ samarbets övningar, lyssna på när musikklasserna uppträdde, sen nån lek som gjorde jäävligt ont när man skulle sitta ihop med hela klassen med snören runt fötterna och alla drog..jag och en tjej i klassen som jag satt ihop med höll ju fan på att börja gråta.
Tränade även hejarklack till katte-skrapan kampen, och fick tröjor till de, taggad på nästa år!

Imorn ska vi ha matte hela dagen typ och så kommer tvårona och treorna oxå så nu blir de fullt i skolan, har varit lite tomt. Känner ju även några tvåor så de blir nice!
P&K

Fick annars ett jävla underskåp som vanligt, men bättre än inget kanske

Av Johanna Mårtensson - 20 augusti 2014 07:37

Uppdateringen har vart lite trög sedan skolan började, men har haft så sjukt mycke att tänka på och gått upp tidigt så när jag kommer hem har jag helt enkelt inte haft orken. Men ska bli bättre när jag kommer in i allt igen!

Igår, precis som i måndags så gick mestadels av dagen ut på att lära känna varandra bättre. Dom flesta verkar riktigt nice så de blir nog bra detta tillslut!
Igår efter skolan gick jag runt typ halva uppsala med Arvid och snackade med honom, känns bra och vi är vänner, eftersom att vi dessutom är i samma korridor så känns varje fall de bra.

Började övningsköra igår oxå, tyckte de gick rätt bra, asså jag dog varje fall inte ;)

Idag är de ettornas dag så vi ska träffas i klass rummet vid nio och sen blir de massor av lekar typ sen slutar vi vid tolv!
P&K

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards