Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 18 augusti 2014 20:48

Att skolan har börjat känns väldigt overkligt, att jag ska upp imorgon och att åka dit igen känns så långt bort just nu.
Men de kommer hända, (sad story) jag vet inte med min klass än har bara varit där i några timmar så vi får se hur de blir senare i veckan helt enkelt. Men tror de kommer bli bra, snackade med några som verkade schyssta varje fall :)
Är fortfarande nervös för imorgon, men mycket mindre än jag var igår och jag är glad att första dagen är över!

Träffade inte den jag skulle idag, som de va sagt, (tack)
Men träffade istället Sofi för en fika, den tjejen kommer jag verkligen sakna nu när jag bytt. Men håller tummarna hårt för att vi ska hålla kontakten!
Kommer även sakna mina andra tjejer från min gamla klass..men hoppas på att kunna hålla kontakt med dom ändå!
Hoppas de gick bra för er som började idag med!
P&K

Av Johanna Mårtensson - 18 augusti 2014 20:34

Förut trodde jag på vad folk sa, att dom faktiskt menade de. Nu har jag märkt att ord betyder inget så länge du inte visar att du oxå menar de du säger.
Jag blir så arg på mig själv att jag är så snäll mot folk som verkligen inte förtjänar de, de är så många gånger jag skulle vilja svara nått annat men håller de inne istället och skriver "de är okej" eller liknande. När jag på insidan är så himla besviken och arg.

Jag är väldigt trött på de nu, och efter idag, efter jag såg de, som sa emot allt som personen sagt till mig inann, så går jag inte med på sånt längre man kan inte säga vad som helst och göra nått helt annat, eller tydligen kan man de. Mycke bättre att bara vara helt ärlig från början även om de gör ont för stunden så är en lögn ännu värre i slutändan.
Jag vet inte vad jag ville få fram riktigt, men min blogg och jag skriver de jag känner helt enkelt.
P&K


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards