Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 14 augusti 2014 19:00

Kom precis hem från Östhammar, bodde i en kompis sommarstuga pch var hyffsat bra väder så åkte båt mestadels av tiden. Somnade (enligt mig) rätt sent igår och eftersom att jag typ inte sov nått natten innan var jag typ död, så somnade på soffan innan. Lärde mig att typ stänga av mobilen eller kasta ut den genom fönstret innan eller nått..låt den fan inte ligga framme så dom kan gå in på den..(tack älsklingar)

Idag mitt på dan kom två av hans kompisar dit så vi (eller dom) åkte ring jag och Sofi höll oss i båten då solen inte var framme. Fick dock bada ändå, önskar att jag var tung som fan så att ingen orkade kasta mig överbord (tack så himla mycke för de gubben)

Började även ta tag i mitt liv på bussen påväg hem, jätte nervös och mådde as dåligt innan, men måste säga att jag känner mig lättad över att de första lilla steget gick bra ändå.

Kom dock på nyss att jag knappt tog några bilder alls, eftersom att jag inte hade mobilen på mig så jätte mycket..så förlåt för de :(
PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards