Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 13 augusti 2014 21:16

Kom hit runt ett efter en as lång bussresa som jag inte var beredd på. Trodde typ en halv timme kanske.

Är här med några kompisar, så fint sällskap. Fick skjuts hit med båt till stugan när vi kom fram, har åkt ring, slappat och bara haft de allmänt nice. Grillade kött till middag och några skulle in och nyss åkte några in för att köpa chips och dipp.
Åker härifrån imorn kväll, har nästan inget internett så inga bilder kommer komma upp tyvärr..
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 13 augusti 2014 10:17

Känns som att de va sjukt länge sen jag åkte buss, men får ta och börja vänja mig nu.
Ja och just nu sitter jag då på bussen påväg mot stan för att sen byta buss igen.
Ska va borta cirka två dagar och de ser ut som jag ska vara borta minst en vecka..tycker ändå inte jag har med mig såå mycke.

Juste glömde skriva igår att vi gick spökhuset och de va fan de värsta nånsin, har ont i halsen för att jag skrek så mycket. (Är sjukt lätt skrämd nämligen)
Ah nu ska jag snart av om jag har bra internett skriver jag där borta.
PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards