Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 12 augusti 2014 22:29

Och efter de lilla depp inlägget så kommer kanske ett lite roligare nu.

Även fast min kväll inte blev perfekt, så har min dag varit underbar.
När vi väl kom fram till grönan så va de inte jätte många där som jag väntat mig. Solen lyste varmt, och allas humör var på topp.
Hade de jätte roligt hela dagen och åt en jätte god natcho tallrik till lunch!
Kom senare hem och började packa och är väll snart klar skulle jag tro.

Lyssnade efter duschen på en podcast och de va typ de bästa jag hört på länge, och i slutet började jag gråta för de va så fint och de va väll då allt kom till mig typ.
Nåja får ta nått sött att äta nu så blir jag på bättre humör!
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 12 augusti 2014 22:17

Ibland slår de mig en tisdag kväll som denna, när jag tänker tillbaks på allt som hänt och hur allt har varit, hur mycket jag faktiskt saknar de ibland, även fast jag säger åt mig själv att de är bättre nu.
Saknar jag vissa bitar i hur allt var, då. Vissa ord, vissa stunder allt sånt där som var så himla fint och perfekt just då. När de kändes som att de aldrig skulle ta slut, de skulle alltid vara såhär underbart.
Och nu, denna tisdags kväll slår de mig att de gör ont ibland oxå, ord, minnen, bilder, allt kommer på en gång.
Men jag antar att de får göra ont ibland oxå, de har ändå inte gått jätte lång tid. Skrattat mer och gråtit mindre har jag gjort, men de betyder inte att de inte gör ont ibland.
Försöker vara stark, som alla säger att jag är, ingen ska få förstöra mig. Men ibland orkar man inte vara sådär stark.
Men vet du? Är du ledsen för en kväll så får du vara de, och är du glad resten utav kvällarna så är du de med, du bestämmer själv. Ingen annan kan säga vad som är rätt och fel.

Du, jag, alla förtjänar att vara lyckliga, sådär helt överdrivet lycklig att man till och med sitter och ler för sig själv en kall jävla måndagsmorgon i november, så lycklig.

Av Johanna Mårtensson - 12 augusti 2014 10:04

Vaknade vid åtta och nu två timmar senare sitter jag på tåget mot Stockholm.
Blev ändrade planer igår kväll, tänkte ju varjefall börja packa men cyklade till Kajsa och hade deep talk med henne istället. Bra att jag tar tag i saker känner jag.
Aja tar tag i allt ikväll, Hoppas ni får en bra dag!
PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards