Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 11 augusti 2014 21:16

Asså är as stressad att jag inte ska hinna packa, duscha och fixa allt som skulle behövas för onsdag eftersom att jag är borta hela dagen från tio till elva på kvällen imorn och har liksom inte ens börjat någonstans.
Så får väll stå där imorn kväll till mitt i natten och va as trött sen..ska bara vara borta 1-2 dagar men jag behöver vanligtvis en dag på mig att packa eftersom att jag är sjukt seg.

Kanske inte skrivit det men ska alltså till grönalund med min syrra, Tilde och hennes syrra imorn.
Kom på de i typ förrgår och va tänkt vi skulle åka idag ju men vädret förstörde, men imorn ser de ut att bli bra!!
Super taggad och tror de kommer bli toppen (de blir ju ännu bättre att mamma betalar eftersom jag följer med som "barnvakt" åt min syrra.)

Idag tycker jag att jag varit duktig..har köpt ett par glas ögon som varje fall var hyffsade, även fast de kommer ta ett tag att vänja sig. Sen har jag även städat rummet, som jag skjutit upp de nu i några veckor..
Nej nu måste jag ta tag i packningen för imorn och ringa Tilde, PUSS

Av Johanna Mårtensson - 11 augusti 2014 11:21

Hade egentligen planer för idag med Tilde, Josefin och Filippa våra små syskon. Men vädret förstörde allt vilket va väldigt tråkigt men har vi tur funkar de imorn istället!!
Var inställd på de så nu får vi se helt enkelt, just nu ös regnar de ute så håller mig varje fall inomhus. Kanske ska börja packa upp, för att sen packa till onsdag imorn igen? Värt.
Men städa rummet ska jag nog göra, så otroligt skönt att lägga sig ny dushad i en ren bäddad säng senare ikväll.

En vecka kvar av sommarlovet idag, börjar ju nästa måndag!
Och idag sa även mamma upp min plats på Grillska, min förra skola. Så nu börjar vi om på nytt igen!
PUSS


Saknar detta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards