Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 9 augusti 2014 15:38

Var jätte mysigt att få träffa Tilde igen och jag älskar att vi bor så nära varandra att man kan göra saker väldigt spontant och inte behöver planera allt flera dagar innan om de ska bli nått. Och enligt mig är spontana grejer typ de bästa.
Sen att de va 25 grader i vattnet va ju helt fantastiskt de med, kunde ligga i jätte länge utan att man fick känslan av att man vill gå upp.
Försökte lära mig att dyka oxå, haha inget för mig jävla magplask.
Hon var dock tvungen att åka hem då deras gäster kom tidigare än förväntat..

Tror inte jag orkar göra nått annat idag heller känner mig så trött och hängig, tror typ jag håller på att bli sjuk..
Så tänkte ta hand om mig själv lite genom en lång varm dusch och nått gott att äta.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 9 augusti 2014 11:26

Även fast jag älskar att vara borta och göra saker så tycker jag samtidigt de är så otroligt skönt att bara få vara hemma och ta de lungt oxå.
Och lite av båda har jag ju fått så är väldigt nöjd med de.

Dagens planer är att träffa Tilde vid min brygga vid 12 tiden och vara där ett tag eftersom vädret är på topp!
Senare ikväll ska jag antagligen börja packa upp och slänga in allt i min garderob för just nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag av kläder överallt.
Hoppas ni har de super och njuter av att vara lediga!
PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards