Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 8 augusti 2014 17:21

Jag trodde de hette eller att man skrev GK men man skriver de tydligen GeKås?
Vaknade eller väktes klockan åtta och fem minuter senare satt vi nere vid frukosten, va ju inte den snyggaste tjejen i stan då. Fast vi va ensamma där så de va lurre ;)

Packade ihop, slängde allt i bilen och åkte till Ullared som låg typ 7 min bort. Va där från typ tio till nyss då vi åkte.
Vet inte hur jag hade tänkt mig att de skulle se ut riktigt, men inte som de va varje fall.
Va väldigt stort och människor ÖVERALLT shit va trafik med kundvagnarna..fick med mig ganska mycke hem, mycke till håret, underkläder och sånt ;)
Kan lägga upp lite här när jag har bild på de.

Nu är jag påväg hem, nu ska de bli skönt att vara hemma ett tag om jag nu inte ska bort på onsdag igen..får se helt enkelt.
PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards