Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 7 augusti 2014 21:21

Vi skulle ju byta stuga idag eller flytta på oss satt vi kom närmare GeKås eller Ullared eller vad man nu säger.
Mamma hade bokat på nått vandrarhem mitt ute i inget..så vi kom dit så va de ingen där, inga gäster heller på långa vägar. Va så jäkla läskigt där så jag vågade då inte bo där i vilket fall som helst, inte de andra två heller. Sen kom han som ägde stället och jag är så himla paranoid så enligt mig va han en typisk yxmördare eller nått.
Så vi åkte tillbaks igen (sjukt långt) och ringde runt till olika hotell men alla var fulla, så tillslut hittade vi ett som är en gammal övergiven skola, alltså korridorerna vågar jag inte gå själv i direkt..spökar de tror jag oxå att de gör här.
Men ska man se de positivt har jag åtminstone en säng att sova i, trodde jag skulle få sova i bilen.

Nu ska jag äntligen sova snart, har varit en sjukt lång dag och imorn ska vi upp tidigt (igen), när jag kommer hem ska jag fan sova i tre dar i sträck.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 7 augusti 2014 17:11

Uppdateringen har varit lite seg men har inte haft tiden helt enkelt.

Igår tog vi tåget till Liseberg vid tio tiden för att vara där när de öppnade vid elva.
Var hur kul som helst, eftersom att jag är en sån person som åker allt, tycker de är grymt kul!
Dom har ju byggt en ny bergodalbana, Helix. Typ den bästa som jag hitils har åkt, i Sverige varje fall! Var första gången jag var där, så Atmos Fear (asså typ frittfall) stog på listan, fick bara med mig pappa upp och asså jag typ bad till Gud där uppe för trodde jag skulle dö..
Hursomhelst en lyckad dag, och fick med oss en stor M&M oxå.

Idag har vi mest strosat runt på stan i Göteborg, och åkt en sån här sightseeing båt.
Är nu påväg till Ullared, där vi ska sova inatt oxå och imorn ska vi shoppa där. Imorn kväll tar vi oss till Uppsala igen!
P&K

(Bilder kommer snart)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards