Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 5 augusti 2014 22:56

Då va vi här, eller ah vi kom hit runt 4 idag. Måste säga att de va mycket längre hit än vad jag trodde, trodde typ Göteborg låg ah men två timmar från Uppsala? Japp, jag har ingen aning om vart alla städer ligger i Sverige..

Vi bor i en liten stad utanför Göteborg som heter Lerum, på en camping.
När vi kom hit va jag på så jäävla dåligt humör, alltså när jag inte äter eller sover så blir de inte alls kul att vara med mig. Är sur helt utan andledning. Men när vi tillslut åt middag vid åtta (!) så blev de bättre, även fast de inte var värdens bästa mat kanske. Köttfärsås och spagetti på låda, från en kylbox i en mat affär är inget jag skulle rekommendera precis..!

Har lärt känna mig själv lite bättre idag, visste att jag var en dålig förlorare men inte att jag va såå jäkla dålig..lämnade tillslut allting och gick. Extremt nära till tårar, asså orkar inte.
Whateva, livstipps: spela inte spel med mig såvida du inte vill typ avsluta en relation.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 5 augusti 2014 10:47

Vaknade vid halv tio imorse och åkte iväg strax därefter.
Har nu fem-sex timmar bilresa framför mig, känns som jag spenderar halva min sommar här inne.
Har två hela dagar i Göteborg, en av dessa, onsdagen, ska spenderas på Liseberg (fan va kul!) och torsdagen är vi på Ullared/GK. Tror de kommer bli rätt bra detta ändå, och sen är jg hemma resten utav tiden på sommarlovet!
PUSS

Igår blev de nattdopp i poolen, eller iaf för dessa två

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards