Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Johanna Mårtensson - 3 augusti 2014 17:20

Har haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit med bloggen riktigt, så passar på nu när jag sitter på bussen ;)

Gårdagen vart mer än lyckad, kom till Stockholm runt tre och gick till taco bar, har bara ätit där en gång innan, men de va himmelskt gott! (Om du inte ätit där, som jag tror alla har men OM borde du verkligen gå dit!)
Eftersom de var Pride veckan så va de väldigt mycke folk inne i stan, men stannade och kollade ett tag och vissa va ju helt crazy.
Tog oss sen gåendes till grönan vilket visade sig vara längre än vi trodde men tillslut så kom vi fram!
Sofias morbror jobbar där så vi fick komma in gratis i en liten bakväg, NICE.
Sommarkrysset senare hade jätte bra stämning och fick bra platser precis vid staketet så man såg! Bestämde att vi ska göra om de, men med åkband och komma dit tidigare!

Orkade inte ta mig hem sen när vi kom hem så sov hos Emelie, mys.
Vaknade upp där och tog mig så småningom hem och träffade Tilde som jag inte sett på evigheter!
Och nu sitter jag på bussen påväg in till stan för att träffa Sofi och några till för att äta gott och se på bio! Sover sen borta inatt igen.
hoppas ni alla har de super!
PUSS

Fler bilder kommer när jag är hemma och har wi-fi!

Mina fina flickor

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards