Alla inlägg den 6 april 2014

Av Johanna Mårtensson - 6 april 2014 20:13

Helgen är redan slut, och vet inte vart den tog vägen?
Arvid kom tillslut igår varje fall, vi va ute mest av fan å spela fotboll och basket me mina syskon, mys.
Grillade sen, och lyssnade på musik va helt perfekt.
Vi åkte lite spontant till stan idag vid tolv tiden, och gick runt där till han skulle hem.

Sen så åkte jag fakstikt till gymmet vid sex tiden och körde ett intensiv pass, vette fan va jag fick för ryck.
Aja va helt jävla jobbigt varje fall.

På torsdag sticker jag och kan inte fatta de än, ska va 36 grader där så ska sola så jag får lite färg så slipper alla säga att jag är så vit hela tiden..(tröttnat på de)
PUSS

Bilder av min kompis Tilde, och ja visst är vi fina?

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards