Alla inlägg den 3 april 2014

Av Johanna Mårtensson - 3 april 2014 21:08

Allt känns rättså skönt just nu, snart åker jag till Dubai (bara en vecka), sen håller de på att bli vår på riktigt nu, och kan verkligen inte vänta till sommaren!!

De va en helt vanlig skoldag idag, förutom att vi fick sprut grädde på lunchen (lycka)
Kan inte säga att engelska redovsiningen gick bäst för den va för kort och har nog aldrig varit så oförberedd för en redovisning förut.
Men men nu är de över och har den sista redovisningen innan lovet imorn, om droger så när den är över är de perfekt!
Imorn är de fredag och har inget alls planerat rätt skönt, men får se om jag sticker till nån ändå istället för att sitta och dö hemma typ.
PUSS

Kom på för ett tag sen att jag aldrig lägger upp bilder på mig själv..får börja med de ibland tror jag..

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards